Запорізький обласний союз промисловців і підприємців (роботодавців) «Потенціал», Запорізька обласна федерація роботодавців  
 
Логін:
Пароль:
 




Архів подій

ПФУ

Новина Запорізької філії УДППЗ «Укрпошта»: Програма розвитку: технологічна модернізація та автоматизація виробничих процесів

 
1 липня 2009 року відбулася подія, яку без перебільшення можна вважати історичною. Кабінет Міністрів України постановою від 1 липня 2009 р. за №672 затвердив Державну цільову економічну програму розвитку поштового зв’язку на 2009 – 2013 рр. Уперше за роки незалежності Уряд на державному рівні підтримав національного оператора поштового зв’язку.

Про перспективи подальшого розвитку поштового зв’язку з огляду на нові можливості, які відкриває перед національним оператором поштового зв’язку затверджена Програма, ми запитали у генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Таїсії Замкової.

– Шановна Таїсіє Федорівно! Затвердження Програми – вагоме досягнення 115-тисячного колективу Укрпошти, який Ви очолюєте. Перехід до нового етапу розвитку підприємства став можливим завдяки цілковитому розумінню і підтримці Уряду та особисто Прем’єр-міністра України Юлії Тимошенко. Чого очікує Укрпошта від реалізації цієї Програми? На чому будуть зосереджені зусилля колективу підприємства?

– По-перше, затвердження Програми дає поштовх до нового розвитку підприємства. Сьогодні посилюється довіра населення до Укрпошти, отже національному оператору поштового зв’язку слід скористатися сприятливими умовами, продовжити модернізацію технологічних процесів, оновити маркетингову політику в регіонах з огляду на їх специфіку, зміцнити кадровий потенціал. По-друге, перетворити Укрпошту на високоефективну та конкурентоспроможну компанію, забезпечити її динамічне просування у прибуткові сектори економіки, задовольнити зростання платоспроможного попиту на послуги світових стандартів якості.

– На яких засадах передбачається досягнення цієї мети?

– У Програмі чітко визначено механізм забезпечення державного нагляду за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про поштовий зв’язок та передбачено здійснення структурних, технічних і технологічних перетворень з урахуванням рекомендацій міжнародних організацій, упровадження рішень з автоматизації виробничої діяльності шляхом використання інформаційних технологій, розвиток нових послуг, забезпечення якості надання послуг поштового зв’язку, формування тарифної політики відповідно до вимог ринку.

– Таїсіє Федорівно, Укрпошта нині працює у високотехнологічному та конкурентному середовищі. Що сприяє адаптації підприємства до стрімко зростаючих вимог сьогодення?

– Передусім постійна напружена робота колективу спрямована на оновлення технічної бази підприємства та вдосконалення технологічних процесів. На превеликий жаль, в технології обробки пошти ще багато використовується ручної праці. Обсяги письмової кореспонденції і особливо посилок постійно збільшуються, а пропускна спроможність існуючих центрів оброблення та перевезення пошти через 2–3 роки стане критичною і буде обмежувати своєчасне проходження поштових відправлень. Тому наразі гостро постало питання щодо створення автоматизованих сортувальних центрів в Києві, Дніпропетровську, Львові, Миколаєві. Це дасть змогу ввести в дію обладнання для автоматизованого сортування письмової кореспонденції, посилок, бандеролей та пакетів, облаштувати виробничі підрозділи іншим технологічним обладнанням. Таким чином, ми досягнемо підвищення пропускної спроможності транзитних вузлів, швидкості та якості обробки пошти; забезпечимо автоматизований контроль правильності застосування діючих тарифів. При створенні 4-х сортувальних центрів відбудеться істотно зміна транспортної мережі підприємства. При цьому буде зменшена кількість етапів обробки пошти, скоротиться кількість пунктів обміну на магістральних маршрутах.

Це дасть можливість у перспективі здійснювати сортування пошти безпосередньо на рівні відділень поштового зв’язку, а в місцях розташування сортувальних центрів – до доставних дільниць листонош.

Кількісні характеристики, що мають бути досягнуті: зменшення чисельності персоналу при транзитній обробці пошти та, як наслідок, оптимізація загальної чисельності персоналу підприємства відповідно до зміни технології оброблення поштових відправлень; підвищення продуктивності праці; зменшення витрат на експлуатаційні матеріали, що використовуються в процесі оброблення поштових відправлень тощо.

– Відомо, що Укрпошта має одну з найбільших і найдоступніших поштових мереж у світі. Які зміни найближчим часом очікуються щодо вдосконалення мережі?

Така мережа, як в Україні, крім переваг, має ще й один недолік – вимагає великих витрат, тому ми плануємо оптимізацію цієї мережі та широке застосування пересувних відділень поштового зв’язку.

Важливою складовою розвитку підприємства є зміна транспортної мережі шляхом оптимізації поштових маршрутів, розвитку контейнерних перевезень та перевезень пошти на палетах; синхронізація перевезення та оброблення пошти.

Перевезення пошти є однією зі складових єдиного процесу пересилання поштових відправлень. Від швидкості проходження пошти залежить рівень її якості. Тому особлива увага приділяється оновленню автотранспорту та його ефективному використанню.

– Сучасне підприємство не можливе без розвиненої інформаційної інфраструктури. Які кроки передбачаються у напрямку перетворення Укрпошти на «електронне підприємство».

– Розбудова інформаційної інфраструктури підприємства є одним із пріоритетних напрямів реалізації Державної цільової економічної програми розвитку поштового зв’язку на 2009 – 2013 рр. Насамперед Укрпошта працюватиме над створенням сучасної інформаційної інфраструктури на основі подальшого розвитку інформаційної системи та комунікаційної мережі (вже підключені до мережі 1925 об’єктів, до кінця року будуть підключені ще близько 300 об’єктів і до 2013 року всі відділення зв’язку, навіть сільські – через канали мобільного зв’язку, – мають бути підключені до корпоративної мережі); а також над оснащенням комп’ютерно-касовими системами всіх міських і частини сільських відділень зв’язку. Нині вже використовується понад 6 тисяч АРМ у майже 3 тисячах відділень поштового зв’язку). На базі нового центру інформаційних технологій у складі інформаційно-розрахункової дирекції буде розвиватися розробка власного програмного забезпечення.

– Укрпошта – підприємство, що працює заради людей. Які впроваджуватимуться послуги?

– Упровадження нових послуг та розвиток існуючих – є стратегічним напрямом діяльності національного оператора поштового зв’язку та важливим кроком щодо підвищення доходів підприємства. Насамперед розвиватимуться послуги на базі інформаційних технологій, фінансові та інші. У рамках розвитку нових послуг важливим є впровадження послуг з друку та конвертування матеріалів (гібридна пошта).

Як свідчить досвід роботи поштових адміністрацій інших країн світу дана послуга користується попитом у споживачів. В Україні така практика надання послуг також поширена. Її споживачами є банківські структури, оператори мобільного зв’язку, житлово-експлуатаційні контори тощо. Упровадження цієї послуги дасть можливість корпоративним клієнтам підприємства в рамках одного сортувального центру задовольнити попит як щодо проведення робіт з конвертування матеріалів, так і своєчасної обробки, перевезення пошти та вручення поштових відправлень. Відповідно впровадження послуги з друку та конвертування матеріалів дасть поштовх для розвитку послуг з кур’єрської доставки та пріоритетної пошти.

З урахуванням попиту споживачів та розширення географії постачальників товарів триватиме зростання обсягів пересилання згрупованих відправлень «Консигнація» (каталожна торгівля). Для подальшого розвитку даного напряму діяльності УДППЗ «Укрпошта» удосконалюватиме систему логістики, впроваджуватиме автоматизацію виробничих процесів.

Таїсіє Федорівно, що Ви очікуєте від реалізації цієї програми? Як має змінитися Укрпошта?

– Упровадження програмних засад розвитку підприємства є соціально значимим для користувачів послуг, економічно ефективним для підприємства, вагомим для держави. Реалізація положень Програми дасть змогу забезпечити користувачів комплексними послугами поштового зв’язку, логістичними, фінансовими, інформаційними.

А також забезпечить гарантовану якість усіх послуг, зокрема й універсальних та високий рівень культури обслуговування.

Досягнути цього неможливо без ефективної системи управління підприємством.

Пріоритетними напрямами діяльності Укрпошти залишаються нарощення доходів, підвищення заробітної плати та водночас продуктивності праці, технологічна модернізація, розширення спектра нових послуг та подальший розвиток універсальних. На часі – скорочення непродуктивних витрат, зокрема зменшення енерговитрат, заміна автомобілів на більш економічні, зменшення орендної плати, підвищення ефективності використання майна. Не менш актуальним є питання енергозбереження.

Нинішні реалії вимагають від керівників усіх ланок не меншої ефективності у сфері зменшення витрат, ніж у сфері пошуку доходів

Серед стратегічних завдань – вдосконалення маркетингової політики. Це насамперед підвищення ефективності роботи з виготовлення, постачання та використання знаків поштової оплати, зміцнення контактів із корпоративними клієнтами та впровадження послуг, зокрема зорієнтованих на специфіку регіонів, активна робота з розповсюдження філателістичної продукції.

Укрпошта має доступ до 15 млн абонентних скриньок. Це – величезний потенціал для розширення рекламної діяльності. Тому уніфіковується рекламна політика на підприємстві згідно з положеннями, які визначає «Бренд-бук».

Завдяки затвердженню на урядовому рівні Державної цільової економічної програми розвитку поштового зв’язку на 2009 – 2013 рр. наші зусилля, що спрямовані на створенні автоматизованих сортувальних центрів, розвиток корпоративної інформаційної системи та впровадження нових послуг, отримали новий поштовх для позитивних змін на підприємстві.


24.07.2009  
 
Новость на русском языке

Радіо On-Line

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:
Анализ статистики сайта