Логін:
Пароль:
 


Архів подій

 

українською мовою / на русском языке

До уваги підприємців! ПРОРИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБУТКОВОГО ЕКСПОРТУ ДО США ТА КАНАДИ

 
 
До нашого Союзу звернувся Центр підтримки експорту при УСПП (ЦПЕ)та інформує про наступне.

За участю керівників компаній групи Advertising & Marketing Group COMPASS та за попередньою домовленістю Ради експортерів та інвесторів при МЗС України ЦПЕ планує провести для власників, керівників крупного та середнього бізнесу цикл практично-освітніх заходів «ПРОРИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИБУТКОВОГО ЕКСПОРТУ ДО США ТА КАНАДИ».

Формат заходів - комбінований: доповідь, обговорення, практикум.

Якщо Ви зацікавлені експортувати власний бренд та отримувати максимальний прибуток в довгостроковій перспективі, а також розвинути конкурентоспроможність підприємства до рівня міжнародних компаній, то запрошуємо Вас до участі у наших практично-освітніх заходах.

Заходи неорієнтовані на компанії В2В.

Заходи спрямовані на компанії ринку товарів широкого вжитку (FMCG) та довгострокового користування для кінцевих споживачів (харчі, побутова хімія, ліки тощо).

Теми освітніх заходів :

1. Як вийти на нові ринки з кінцевою продукцією? Як завоювати частку ринку в умовах жорсткої конкуренції на розвинених ринках США та Канади?

2. Як конкурувати на полицях торгівельних мереж США та Канади?

3. Як підвищити конкурентоспроможність і захистити позиції на внутрішньому та зовнішніх ринках від фахових конкурентів?

Учасники отримають і засвоять

системні знання про сучасні технології проникнення на нові ринки та залучення іноземних інвестицій;

інформацію про проривні технології конкуренції на полицях зарубіжних торгівельних мереж;

консультації з актуальних питань;

елементи стратегічного маркетингу для власного бізнесу.


Спікерами заходів будуть керівники практикуючих (понад 15 років) компаній у сфері маркетингу, фінансових рішень та інвестицій, юридичного захисту прав інтелектуальної власності за кордоном, що мають досвід роботи з міжнародними та українськими компаніями: ізраїльського міжнародного інвестфонду Fishman Group, Миронівський хлібопродукт, Союз Віктан, Три Ведмеді, Unilever, Heineken, Parmalat, Українська дистрибуційна компанія (Global Spirits), Агрохолдинг «Авангард» тощо.

Спікер та модератор заходів - Роман Колядюк, PhD – управляючий партнер AMGC, екс-директор з досліджень та стратегічного планування української частини міжнародного агентства маркетингових комунікацій J. Walter Thompson (JWT), носій сучасних ринкових технологій, антикризовий менеджер.

Для участі у практично-освітніх заходах просимо відмітити, які теми та питання були би Вам особливо цікаві

Поставте, будь-ласка, в колонці справа позначку, які теми практикумів Вам цікаві і які питання особливо

Позначки і коментарі

Тема 1. Як вийти на нові ринки з кінцевою продукцією? Як завоювати частку ринку в умовах жорсткої конкуренції на розвинених ринках Європи та Америки (Канади в тому числі)


Технології розробки стратегії для виходу на нові ринки та задля завоювання частки ринку/прибутку, перевірені часом. Чи можливо достягти українським компаніям лідерства на зовнішніх ринках з власною кінцевою продукцією?


Бренд, як ключовий елемент технологій конкурентної боротьби за гаманці споживачів та гарантії рівнів продажів. Сучасні підходи створення прибуткових брендів, які має знати кожен власник бізнесу

Основа стратегічних планів - дослідження і аналіз. Як підібрати оптимальний пакет маркетингових досліджень. Таємниці дослідницьких компаній: підводні рифи аналітики та статистики


Як розрахувати, спланувати та отримувати прибутки від інвестицій в маркетинг та рекламу


Створення та діяльність зарубіжних компаній (холдингових, торгівельних та ін.) Як з допомогою власних зарубіжних структур залучати фінансування міжнародних інвесторів, банків


Тема 2. Як конкурувати на полицях торгівельних мереж Європи та Америки (Канади в тому числі)


Реклама з упаковки. Чим відрізняється красива упаковка від створеної за маркетинговою технологією «Упаковка, яка продає»


Як створити стимулюючу продажі упаковку і етикетку для зовнішніх ринків Азії, Африки, Європи та Америки з врахуванням ментальних особливостей споживачів


Особливості юридичного захисту торгівельних марок і упаковок на ринках Європи та Америки


Міжнародні маркетингові технології конкуренції в торгівельних мережах та на полицях. Ключові ефективного управління мерчандайзингом задля збільшення прибутків і успішної конкуренції


Організація торгівельного представництва/холдингу та їх можливості у розвитку експортного потенціалу компанії, збільшенні прибутків бізнесу


Тема 3. Як покращити свою конкурентну спроможність і захистити позиції на внутрішньому та зовнішніх ринках від фахових конкурентів зі США, Канади та Європи


Чого слід очікувати від приходу сильних конкурентів в Україну. Що не вистачає українським компаніям-виробникам товарів широкого вжитку (FMCG), щоб бути сильними і конкуренто спроможними. Як захистити свою позицію на ринку


Як розвинути українську компанію в міжнародну


Як створити структурований бізнес, цікавий інвесторам, та залучити міжнародні фінанси в подальший розвиток


Тест-формула втрачених можливостей бізнесу LOFT - метод аналізу стану бізнесу для розвитку та залучення інвестицій. Як підвищити конкурентоспроможність компанії


Аудит власних торгівельних марок: чи є вони брендами? Стан та ринкові можливості. Способи оцінки поточної вартості бренду, як фінансового активу. Як акумулювати рекламний та маркетингові бюджети у вартість бренду


Як подолати кризу продажів. Технології оперативних антикризових рішень



Формат заходів передбачає 2 дні 5-годин інтенсивних занять. Вартість, дата та місце заходів будуть додатково уточнені згодом, після опрацювання запитів компаній-учасниць. У разі Вашої попередньої зацікавленості просимо надати відповіді протягом 5 робочих днів.


У разі зацікавленості та/ або додаткових запитань просимо звертатися до Марини Рептюх, провідного менеджера Центру підтримки експорту, тел. +38(066)428-73-69, або e-mail [email protected].


Потенціал Інформ


02.02.2016
 
Версія для друку
Відправити другу
На початок
 
 
Читайте нас на FACEBOOK


Регіонального фонду підтримки підприємництва в Запорізької області



Агентство Промышленных Новостей


Цитування в інших ЗМІ тільки зі згадуванням в якості джерела ЗОСППР «Потенціал». Передрук матеріалів в мережі тільки з прямим гіперпосиланням на https://potencial.org.ua