|
Без драйву. Що чекає авторинок України в 2013 році
|
Фінансова криза і мита на іномарки, утилізаційний збір і підвищення акцизу на кузови, в кращому випадку заморозять розвиток ринку, а в гіршому - приведуть до його стагнації. Підсумки-2012 і прогнози на 2013 рік - в оцінках представників найбільших імпортерів.
Віктор Кордилевський, директор з продажу Пежо Україна:
Тенденції. З 26-ти регіональних ринків тільки 7 показали позитивну динаміку: Донецьк, Дніпропетровськ, Київ, Львів, Харків, Крим і Полтава. Середній чек по ринку зріс майже на 8%. У містах з більш розвиненою економікою споживач орієнтується на більш дорогі моделі. В цілому в 2012 році автомобіль купували ті, чий дохід менш схильний до впливу ситуації, що погіршується в економіці.
Аномалії. Результат квітня був істотно нижчим, ніж очікувалося, при цьому липневий ринок другий рік поспіль показав несподівано високий результат. У 2012 році це було пов'язано ще і з ризиком підвищення ввізних мит. Після цього рівень попиту падав: ринок серпня та вересня знизився на передодні виборів. Виросли практично всі підсегмент "премімум". Дещо знизилися в обсягах сегменти А і С, за рахунок зниження обсягів практично всіх регіональних ринків.
Продажу. У грудні продажі марки можуть досягти 20,5 тис. авто (PC + LCV), прогноз місячних продажів Peugeot - 400 автомобілів (частка 1,95%). Весь ринок за підсумками 2012 досягне показника 232 тис. автомобілів (PC + LCV), а Peugeot може вийти на показник 4520 авто (+5% в порівнянні з 2011 роком), що відповідає частці в 1,94%.
Очікування. У 2013 році все буде залежати від економічної ситуації в країні, від ситуації на фінансовому ринку. В умовах стабільності потенціал у ринку є. За оптимістичними прогнозами, ринок-2013 складе 250 тис. авто, в гіршому разі продажу повторять результат цього року... Продовження тут.
За матеріалами biz.liga.net
|
25.12.2012 |
|
|
|
Версія для друку
|
Відправити другу
|
На початок
|
|
|
|
|
Читайте нас на FACEBOOK
|