• Як тільки стає занадто багато правил, інновації зникають.
• Вирішувати великі проблеми легше, ніж маленькі.
• Важливо не переоцінити значення ідеї. Я знаю, як це романтично, коли у тебе є чудова ідея...Але справа в тому, що придумати - найменша важлива частина створення чогось великого.
• Ось завжди кажуть, що, мовляв, за гроші щастя не купиш. Однак десь глибоко всередині мене завжди сиділа думка, що величезні гроші все ж здатні принести шматочок щастя. Насправді це не так.
• Чим частіше пробуєш і оступаешься, тим більше шансів наткнутися на що-небудь варте.
• Ми не повинні весь час бути одними і тими ж, оглядатися назад і гірко вигукувати: «Ах, я мрію, щоб усе залишалося як раніше».
• Досвід - це перевага, але іноді він може стати перешкодою.
• Інтернет став великим тому, що він відкритий для всіх, не було компанії, яка контролювала його.
• Ми хочемо, щоб Google став третьою частиною вашого мозку.
• Багато хто вважає мене наївним... але я б не створив пошукову систему в 1998 році, якби не був оптимістом.
• Краще нехай конкуренти думають, що ми розтіряні, ніж вони будуть знати наші плани.
• Керувати такою компанією - завжди великий стрес. Але я займаюся спортом.
• Коли компанія виростає з десяти до ста, ти перестаєш знати всіх співробітників по імені. Після цього вже можна спокійно нарощувати кількість персоналу.
• Щоб зробити щось важливе, треба подолати страх провалу.
• Будь-який продукт у 10% випадках може стати проблемою, але який саме, передбачити неможливо.
• Завжди давайте більше, ніж очікувалося.
• Якщо б ми робили все з-за грошей, то вже давно б продали компанію і відпочивали на пляжі.
• Компанії зазнають краху тому, що вони роблять неправильні речі або у них не вистачає амбітності, але не за судових позовів або конкуренції.
За матеріалами www.forbes.ru
|