Логін:
Пароль:
 


Архів подій

 

українською мовою / на русском языке

Як переконати інвестора вкласти гроші

 
 
Підприємцеві потрібно навчитися за п'ять хвилин розповісти потенційному інвесторові про свій бізнес, тому що з першого разу більше слухати ніхто не буде. Для позитивного першого враження цього часу більше, ніж достатньо. Далі - справа спільних переговорів. Тільки на цьому етапі можуть бути досягнуті домовленості про залучення інвестицій у проект.


"Якщо ви добре презентуєте проект, то до нього з'явиться інтерес. Потім - вже в процесі переговорів - інвестором приймається рішення. Бо від першого враження важко прийняти рішення", - говорить інвестор Олександр Сорока.


Президент Біржі Інвестиційних Проектів "STARTUP.UA" Олександр Сорока розповів UBR.UA, яких критеріїв дотримується інвестор при відборі стартап-компаній для подальшої підтримки та фінансування:


1. Формула бізнесу. Для мене спрощена формула бізнесу - це сила проблеми, помножена на якість рішення, поділена на конкурентів на ринку. Тобто, чим сильніше проблема, яку ви як підприємець збираєтеся вирішити, тим, зрозуміло, на неї буде більше попиту. Як приклад, уявіть, що ви зараз винайшли ліки від раку. Відповідно, на ринку конкуренції немає, монопольне становище забезпечено на весь час дії патенту.


2. Ринок. Для інвестора важливий обсяг ринку: ви можете бути монополістом на дуже маленькому ринку. Іноді буває, що стартаперы самі створюють нові ринки. Іноді буває, що ринок вже існує і стартап-компанія придумує ідею, як його реформувати.


3. Диференціація. Ще один критерій, на який ми звертаємо увагу - це диференціація, тобто унікальні особливості бізнесу, які створюють для конкурентів перешкоди. Ви захищені. Це може бути патент, модель або певного роду фінансові стратегії.


4. Команда. І звичайно, один із самих головних критеріїв - це команда. Зараз ходить багато суперечок з цього приводу: що важливіше ідея або команда? З досвідом, я почав схиляється до думки, що команда трошки важливіше ідеї. Чому? Тому що ідея в процесі росту бізнесу постійно змінюється. Ідея в процесі інкубування (побудови бізнесу) зазнає безліч змін. Команда може бути гарною, але вона може поміняти бізнес-модель, змінити стратегію, ідею, і бізнес, в кінці кінців. Як говорив Уоррен Баффет, ми ставимо на хороших їздців, які їздять на хороших конях. Поганий наїзник на хорошій коні гонку не виграє, і навпаки. Це все-таки Єдина система. Але однозначно, команда - це половина успіху.


За матеріалами ubr.ua


21.03.2013
 
Версія для друку
Відправити другу
На початок
 
 
Читайте нас на FACEBOOK


Регіонального фонду підтримки підприємництва в Запорізької області



Агентство Промышленных Новостей


Цитування в інших ЗМІ тільки зі згадуванням в якості джерела ЗОСППР «Потенціал». Передрук матеріалів в мережі тільки з прямим гіперпосиланням на https://potencial.org.ua