Логін:
Пароль:
 


Архів подій

 

українською мовою / на русском языке

Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради звітує про перший рік роботи

 
 
22 лютого 2016 року у Запоріжжі рішенням сесії міської ради було створено департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради.

На департамент було покладено завдання з реалізації повноважень з державної реєстрації, делегованих державою органам місцевого самоврядування.

Так, відповідно до покладених завдань, департамент почав здійснювати реалізацію державної політики у сферах державної реєстрації фізичних осіб, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

В структурі департаменту діє три управління:

управління державної реєстрації фізичних осіб, що розпочало роботу 04.04.2016;

управління державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, що розпочало роботу з 22.04.2016;

управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, що почало діяти з 25.04.2016.

Для виконання делегованих повноважень департаментом було прийнято до архіву реєстраційних, облікових справ та картотек щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, нерухомого майна та фізичних осіб у кількості 2 947 940. З них:

щодо реєстрації юридичних осіб - 120370;

щодо реєстрації нерухомого майна - 60570;

щодо реєстрації фізичних осіб - 2875000.

Проте якість отриманих архівів виявилася дуже низькою та не відповідала вимогам чинного законодавства.

Отримавши повноваження від держави, департамент також отримав низку проблем та стикнувся з рядом колізій, не врегульованих чинним законодавством. Це стало причиною невдоволення з боку громадян міста, депутатів, комунальних структур якістю послуг, що надаються.

Фактично за рік свого існування департаментом проведена масштабна робота щодо налагодження системи прийому громадян за різними напрямками роботи в районах міста. На сьогодні прийом громадян значно розширився завдяки співпраці з Центрами надання адміністративних послуг міста.

Так, наприклад, прийом від городян документів на оформлення речових прав та їх обтяжень до передачі цих функцій місцевій владі здійснювався за однією адресою в місті Запоріжжі. На даний час прийом документів проводиться в 5 філіях Центрів надання адміністративних послуг міста.

Для зручності юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців прийом документів здійснюється як безпосередньо у відділах державної реєстрації, що розташовуються у 7 районних адміністраціях міської ради, так і в 5 філіях Центрів надання адміністративних послуг міста, що дозволяє підприємцям міста зручно та комфортно подати документи до найближчої до них структури.

З метою надання більш якісних послуг з державної реєстрації місця проживання фізичних осіб встановлено найбільш зручний для населення графік роботи відділів реєстрації фізичних осіб та часи прийому громадян, а саме:

понеділок – середа з 09-00 до 18-00;

четвер з 09-00 до 20-00;

п’ятниця з 09-00 до 14-45;

перерва з 13-00 до 13-45;

субота-неділя - вихідні дні.

Також запроваджено електронну чергу для отримання адміністративних послуг та можливості замовлення довідки про реєстрацію місця проживання. Даною послугою громадяни міста можуть скористатися на сайті Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради (drp.zp.ua). Крім того, на сайті міститься повна інформація щодо основних завдань, покладених на Департамент, можливості та умов отримання адміністративних послуг, змін у законодавстві щодо державної реєстрації, розташування структурних підрозділів та графіку їх роботи.

Крім того, вже протягом кількох місяців функціонує сторінка департаменту у Facebook, де громадяни міста можуть отримати відповіді на свої питання в online режимі.

Підводячи підсумки роботи, за час діяльності структурними підрозділами департаменту надано 366443 послуг, а саме:

- управлінням державної реєстрації фізичних осіб надано 309500 послуг, зокрема з надання довідок щодо зареєстрованих осіб громадянам міста, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, відкриття справ про адміністративні правопорушення, надання відомостей на запити установ, організацій, в тому числі з питання призначення субсидій, тощо;

- управлянням державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців надано 38918 послуг, зокрема щодо первинної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців, їх припинення, внесення змін до відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

- управлінням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно розглянуто 18025 заяв щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

На сьогодні ведеться активна робота щодо приведення архівів департаменту до вимог чинного законодавства, у тому числі проводяться закупівлі необхідного обладнання та матеріалів.

Департамент і надалі постійно працюватиме над удосконаленням своєї роботи та якості послуг, які надаються громадянам міста Запоріжжя.


Потенціал Інформ


27.02.2017
 
Версія для друку
Відправити другу
На початок
 
 
Читайте нас на FACEBOOK

Регіонального фонду підтримки підприємництва в Запорізької області



Агентство Промышленных Новостей


Цитування в інших ЗМІ тільки зі згадуванням в якості джерела ЗОСППР «Потенціал». Передрук матеріалів в мережі тільки з прямим гіперпосиланням на https://potencial.org.ua